آموزش متلب

عبارتهاي جبري در متلب

عبارتهاي جبري در متلب

در این بخش پس از یادگیري و آشنایی با توابع مختلف میخواهیم صورت متلبی عبارتهاي جبري را که عموما به آنها برخورد میکنیم را بنویسیم. براي آشنایی بیشتر مثالهاي زیر را دنبال کنید:

  • فرض کنید x در حالت کلی یک آرایه ی برداری به صورت 159 باشد، صورت متلبی عبارت زیر را بنویسید (پاسخ درست در ستون سمت راست جدول)

160

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

161

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اگر a و b دو بردار با طول یکسان باشند a./b تقسیم آشنای عنصر به عنصر است نکته‌ای قابل توجه این است که a/b نیز در متلب تعریف شده است (‘a/b = ab’/(bb و در صورتی که از عملگر / بجای /. استفاده کنیم ایراد نگارشی وجود ندارد ولی عبارت محاسبه شده با عبارت مورد نظر ما متفاوت است لذا لازم است در نوشتن عبارت تقسیم عنصر به عنصر دو بردار دقت کافی داشته باشیم.

 

مقاله متلب,مطلب,متلب,مقاله برق,مقاله قدرت,مقاله مطلب,مقاله سیمولینک,دانلود متلب,دانلود مقاله متلب,مقالهmatlab ,آموزش متلب,مطلب,متلب,آموزش برق,آموزش قدرت,آموزش مطلب,آموزش سیمولینک,دانلود متلب,دانلود آموزش متلب,آموزشmatlab ,پروژه متلب,مطلب,متلب,پروژه برق,پروژه قدرت,پروژه مطلب,پروژه سیمولینک,دانلود متلب,دانلود پروژه متلب,پروژهmatlab ,

سعید عربعامری
من سعید عربعامری نویسنده کتاب 28 گام موثر در فتح متلب مدرس کشوری متلب و سیمولینک و کارشناس ارشد مهندسی برق قدرتم . بعد از اینکه دیدم سایتهای متعدد یک مجموعه کامل آموزش متلب و سیمولینک ندارند به فکر راه اندازی این مجموعه شدم
http://sim-power.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *