می تونی بحث درباره “طراحی و پیادهسازی سیستمهای توکار بر روی Arduino با Simulink – شبیهسازی، کدنویسی و استقرار بینظیر!” را بدون گذاشتن هیچ دیدگاهی دنبال کنی. خوشت اومد، هان؟! فقط آدرس ایمیلتو در کادر زیر بنویس و تمام!
می تونی بحث درباره “طراحی و پیادهسازی سیستمهای توکار بر روی Arduino با Simulink – شبیهسازی، کدنویسی و استقرار بینظیر!” را بدون گذاشتن هیچ دیدگاهی دنبال کنی. خوشت اومد، هان؟! فقط آدرس ایمیلتو در کادر زیر بنویس و تمام!